مرکز خرید

همه داستان های کوتاه من

همه داستان های من شامل قصه های کوتاه ، قصه های کودک و مقالات مارکتینگ

مرکز خرید

صلاح الدین احمد لواسانی
همه داستان های کوتاه من همه داستان های من شامل قصه های کوتاه ، قصه های کودک و مقالات مارکتینگ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مرکز خرید

(موزیک)

 (   همه در فروشگاهی بسیار بزرگ  )

پیجر فروشگاه           (صدای بلندگو) با تشکر از اینکه فروشگاه ما را برای خرید انتخاب کردید. به اطلاع دوشیزگان محترم  می رساند . در پی خدمت رسانی هر چه بیشتر به شما عزیزان ، فروشگاه همسران ایده آل خود را راه اندازی نموده ایم شما می توانید با مراجعه به ساختمان شماره دو از پنج طبقه آن دیدن نموده و همسران ایده آل خود را در آن یافته و انتخاب نمایید.              با سپاس مجدد ، مدیریت فروشگاه.

دختر 1                    خیلی جالبه ..........

دختر 2                     می خوای بریم امتحانی کنیم .......

دختر 1                    آره ......  بدم نمی آد .......

دختر 2                    پس بیا بریم ........

(موزیک فاصله)

پیجر فروشگاه           به فروشگاه همسران ایده آل خوش آمدید . این مرکزپنج طبقه دارد  و هرچه که به طبقات بالاتر بروید ، خصوصیات مثبت مردان بیشترمیشود؛ برای انتخاب همسر ایده آل خود می بایست قوانین زیر را به خاطر داشته باشید .....

1 - اگر در طبقه ای دری را باز کنید،باید حتما آن مرد را انتخاب نمایید .

2 اگر به طبقه بالاتر رفتید ، دیگر اجازه بازگشت به طبقات پایین تر را ندارید .

3 -  هر شخص فقط یک بار میتواند از این مرکز استفاده کند.

با پذیرش این مقرارات می توانید بازدید و خرید خود از این فروشگاه را آغاز کنید .

دختر 1                    چیکار کنیم ؟

دختر 2                    خب معلومه .... بریم تو طبقه اول ....

دختر 1                    باشه ... بریم ...... بذاردکمه آسانسور بزنم ....... آها .... اینم طبقه اول ......

( صدای بسته شدن درب آسانسور و حرکت بطرف بالا)

( ایستادن آسانسور و باز شدن درب آن)

بلند گوی آسانسور      طبقه اول ......

(از آسانسورخارج می شوند.)

دختر 2                    ببین ...... انگاراین تابلوی راهنمای این طبقه است .....

دختر 1                    آره .... بدار بخونم ببینم روش چی نوشته؟ .......  نوشته  ...... شوهران عرضه شده در این طبقه مردانی خوش اخلاق با شغل بسیار عالی هستند.

دختر 2                     خیلی عالیه ........ میگم بیا یکی از اینها رو انتخاب کنیم و باهاشون ازدواج کنیم. ...

دختر 1                     دیوونه شدی ما تازه طبقه اول هستیم ..... چهار تا طبقه دیگه مونده ..... وقتی طبقه اولش اینه ببین بقیه اش چیه ؟........

دختر 2                    راست می گی ...... بیخودی دستپاچه شدم ..... پس بریم طبقه دوم ببینیم اونجا چه خَبَرِه!

دختر 1                    بریم ..... بزن دکمه آسانسور رو ......

دختر 2                    اینم .....  از دکمه آسانسور(تجسم زدن دکمه آسانسور)

( صدای بسته شدن درب آسانسور و حرکت بطرف بالا)

( ایستادن آسانسور و باز شدن درب آن)

بلند گوی آسانسور      طبقه دوم ......

(از آسانسورخارج می شوند.)

دختر 2                    خب بذار تابلوی راهنما رو بخونم.

دختر 1                    بخون .....

دختر2                     همسران ارائه شده در این طبقه گذشته از ویژه گیهای مردان قبلی دارای حقوقی بسیار بالا و زندگی مرفه هستند.

دختر 1                    (با شوق و احساس زرنگی ) دیدی ضرر نکردیم ...... اینا نه تنها اخلاق خوش و شغل خیلی خوبی دارن  . بلکه با در آمد قابل توجه شون می تونن یه زندگی خوب و عالی برامون فراهم کنه .....

دختر 2                    آره ....... این دیگه خیلی عالیه . بذار در این طبقه باز کنم و بریم تو ....... ( تجسم اینکه می خواد دستگیره در رو بچرخونه و اون باز کنه)

دختر 1                    (با قاطیعت و  عجله ) .... نه اینکارو نکن ......

دختر 2                    (متعجب) واسه چی؟.........

دختر 1                    ببین ما هنوز طبقه دوم هستیم و سه طبقه دیگه باقی مونده ..... می گم بیا بریم طبقه بعدی رو هم ببینیم. .... مطمئناٍ همسران بهتری را توی  اون طبقه پیدا کنیم .......

دختر 2                    من فکر می کنم .... همین هام شوهرای خوبی می تونن برامون باشن. اما چون تو می گی.... باشه ..... بریم .

دختر 2                    پس بزن بریم ....

(موزیک فاصله)

بلند گوی آسانسور      طبقه سوم ......

(از آسانسورخارج می شوند.)

دختر1                     بیا ببین اینجا چی نوشته!!!!!......... همسران این بخش علاوه بر داشتن خصوصیات شوهران طبقات قبل ، مردانی بسیار عاطفی بوده و در کار های منزل یار و همکار شما خواهند بود.

دختر 2                    من تا همینجا بستمه .... این دیگه واقعا عالیه......

دختر 1                    ابله .......... تو مثل اینکه حالیت نیست ..... .... من که حاضر نیستم تا موقعیت های بهتر از این رو می تونم بدست بیارم به این حد قانع بشم. من می خوام برم طبقه بالاتر اگه دوست داری با من بیا ..... اگر نه برو هر کاری میخوای بکن .....

دختر 2                    آخه .........

دختر 1                    آخه نداره ..... همین که گفتم.....

دختر 2                    باشه ....... باهات می آم .... اما فکر میکنم . تا همینجاش هم خیلی عالیه ......

دختر 1                    پس بریم .......

(موزیک فاصله)

بلند گوی آسانسور      طبقه چهارم ......

(از آسانسورخارج می شوند.)

دختر2                     (با تعجب و حیرت و شادمانی) همسران عرضه شده در این طبقه مردانی خوش اخلاق با شغل عالی ، حقوقی بسیار بالا و زندگی مرفه ، عاطفی ، همراه و همکار درامور منزل  وعلاوه بر همه اینها دارای خلاقیت بالا در بوجود آوردن موقعیت های بزرگ تجاری هستند. تا آنجا که می توانند شما را در ثروت و رفاه غرق نمایند ........ ببین تو هر کاری می خوای بکنی ....... بکن ...... من رفتم تو ........

دختر 1                    واقعا فکر نمی کردم اینقدر ضعیف النقس و کم توقع باشی ...... خیلی خب هر کاری که دوست داری بکن ....... من می رم آخرین طبقه ...... مطمئنم بی تردید همسری بهتر از همسر تو پیدا می کنم ..... ولی یادت باشه رفیق نیمه راه بودی ..... خداحافظ .....

دختر 2                    ولی  ..... آخه ........ ببین ....... باشه صبر کن ..... منم باهات میام .........

(موزیک فاصله)

بلند گوی آسانسور      طبقه پنجم ......

(از آسانسورخارج می شوند.)

پیجر فروشگاه           مشتری گرامی به طبقه پنجم و اخرین طبقه از فروشگاه همسران ایده آل خوش آمدید . شما متاسفانه ، شانس تهیه یک همسر مناسب  را از دست دادید . این طبقه فقط برای این است که ثابت کند شما راضی شدنی نیستید.از این که به مرکز ما آمدید متشکریم

دختر 1                   ( با فریاد .......) نه ......

دختر 2                   خدای من ......

(موزیک فاصله)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیطنز

تاريخ : یک شنبه 17 آبان 1394 | 22:33 | نویسنده : صلاح الدین احمد لواسانی |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.